FANDOM

The Honeymooners – amerykańska telewizyjna komedia sytuacyjna, produkowana przez Jackie Gleason Enterprises dla telewizji CBS, w latach 1955–1956.

BohaterowieEdytuj

Ralph Kramden (Jackie Gleason) – jest kierowcą autobusu w fikcyjnej firmie Gotham Bus Company. W serialu nigdy nie był pokazany prowadzący autobus, za to często akcja rozgrywa się w bazie autobusowej. Jest sfrustrowany swym brakiem szczęścia i często wymyśla sposoby jak wspólnie z żoną szybko się wzbogacić. Posiada nadwagę i łatwo można wyprowadzić go z równowagi. Często stosuje zniewagi i groźby użycia przemocy fizycznej.
Alice Kramden (Audrey Meadows) – jest od czternastu lat żoną Ralpha, cierpliwą i z ciętą ripostą. Często musi znosić ataki męża lecz zazwyczaj odpłaca mu się.
Edward "Ed" Norton (Art Carney) – jest pracownikiem nowojorskiej kanalizacji i najlepszym przyjacielem Ralpha. Z natury jest dużo lepszy od Ralpha, niemniej jednak znieważa go na podobnych zasadach. Ed jest zazwyczaj nazywany przez Ralpha Nortonem. Często jest wmieszany w intrygi i plany Ralpha. Obaj są członkami fikcyjnego klubu Raccoon Lodge.
Thelma "Trixie" Norton (Joyce Randolph) – jest dbającą żoną Eda i najlepszą przyjaciółką Alice.

LicencjaEdytuj

Miodowe lata tworzone są na licencji  The Honeymooners oraz holenderskiej wersji amerykańskiego serialu Toen Was Geluk Heel Gewoon   

Więcej z Fandomu

Losowa wiki